56. posiedzenie Rady Dzielnicy 7 lutego

Informujemy, że 56. posiedzenie Rady Dzielnicy nr 8 Osiedle Witosa,
 odbędzie się w dn. 7 lutego 2023 r. (wtorek) w siedzibie Rady
Dzielnicy nr 8 Osiedle Witosa przy ul. Kwiatkowskiego 8.

Rozpoczęcie posiedzenia o godz. 19:00. Pomieszczenie zostanie
udostępnione od godz. 18:30.

Proponowany porządek posiedzenia:

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie jego prawomocności.
2. Powołanie sekretarza posiedzenia.
3. Przyjęcie porządku posiedzenia.
4. Przyjęcie protokołu nr 2/2023 z 55. posiedzenia Rady w dn. 03.02.2023 r.
5. Informacja Przewodniczącego Rady nt. działań podejmowanych pomiędzy posiedzeniami Rady.
6. Informacja Przewodniczącego Zarządu nt. działań Zarządu podejmowanych pomiędzy posiedzeniami Rady.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały ws. przyjęcia Regulaminu pracy Rady Dzielnicy nr 8 Osiedle Witosa.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały ws. przyjęcia Stanowiska Rady dot. sprzeciwu względem kosztem wycinki drzew i ograniczenia terenu wybiegu dla psów pomiędzy ul. Witosa a ul. Droga Kochłowicka dla utworzenia ścieżki rowerowej.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały ws. zaopiniowania propozycji Miejskiego  Zarządu Ulic i Mostów zmiany przebiegu ścieżki rowerowej i ciągu pieszego od ul. Szwana do ul. Rataja celem umożliwienia powiększenia parkingumiejskiego przy ul. Rataja i Rondzie Aleksandry Śląskiej.
10.Rozpatrzenie projektu uchwały ws. objęcia patronatem przez Radę Dzielnicy cyklu wydarzeń kulturalnych w ramach zadania pn. Dom Kultury na Witosa.LOOK VI (2023) realizowanego przez Miejski Dom Kultury „Koszutka” w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2023.
11.Rozpatrzenie projektu uchwały ws. rozdysponowania środków finansowych pochodzących z rezerwy celowej w wysokości 10 tys. złotych zabezpieczonych w Budżecie Miasta Katowice na rok 2023 na działania wskazane do realizacji przez Radę Dzielnicy.
12.Rozpatrzenie spraw wniesionych przez Mieszkańców Dzielnicy pomiędzy posiedzeniami Rady.
13.Sprawy organizacyjne i porządkowe.
14.Komunikaty i zaproszenia.
15.Wolne wnioski.
16.Zamknięcie posiedzenia.